top of page

10 minuten

Kan jij in 10 minuten

een heel levensverhaal kwijt?

Ik wel,

ik spit door alle spijt.

Veel heb ik al moeten doorstaan, dus

mijn bron van inspiratie is groot.

In zo’n gedicht

stel ik me bloot.


Verhalen van mijn geboorte

tot dood.

Alle verhalen gekleurd in rood.


Na 10 minuten

zijn mijn gedachten leeg

en ben ik op zoek

naar alle aandacht die

ik toen niet kreeg.


- Lelie van Haagen

10 views0 comments

Recent Posts

See All

Tegengestelde liefde

Liefde, waar doet liefde jou aan denken? Gaat het om grote geschenken of om aandacht te trekken, de langdurige gesprekken. Het gevoel van ik doe ertoe. Iemand naast je hebben staan, maar tegelijk alle

Invisible ink

Invisible ink Blank pages are blank, though mine aren’t. I’m writing with invisible ink, I’m not an open book as everyone might think. People, they read me without seeing letters. They scratch over m

bottom of page