top of page

Ongeval bij de douane

Updated: May 25, 2022


Voor de vakantie gingen alle derdeklassers naar Londen waaronder ik. Voordat je dan de boot op mag moet je langs de douane. Ik ga me dan meestal al meteen afvragen, “oh nee heb ik iets in mijn zakken dat niet mag?” “Wat als ik straks niet mee de boot op mag?”


Nadat ik door een poortje was gelopen en er niks was gebeurd moest ik mijn paspoort afgeven. Op dit moment was ik alweer kalm, totdat de persoon aan wie ik mijn paspoort gaf opeens zei dat het verlopen was. Dat is niet heel fijn om te horen. Zeker niet om 6 uur

’s ochtends. In mijn hoofd bedacht ik meteen dat ik naar huis zou moeten en de hele week op school zou moeten zitten.

Gelukkig zei ze na een paar secondes, wat leek als een paar minuten, dat ze het fout gezien had en ik gewoon door kon gaan.


- geschreven door Cato Janssen

151 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page